A webáruházat üzemelteti:
Cégnév: Bluepack Hungary Kft.
Székhely: 1028 Budapest, Patakhegyi út 83-85.
Cégjegyzékszám: 0109197191
Adószám: HU25056383-2-42
E-mail cím: bluepackh@gmail.com
Telefonszám: +36 20 495 9505
Bankszámla szám: K&H 10400212-50526767-51771001
Tárhelyszolgáltató:
23VNet KFT.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
E-mail cím: info@net23.hu
Nyilvántartásba vevő szerv:
Budapesti Cégbíróság
Jogi információk
1. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
A
jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a Bluepack Hungary Korlátolt felelősségű társaság (Székhely: 1028 Budapest, Patakhegyi út 83-85., cégjegyzékszám: 0109197191, Adószám: HU25056383-2-42, (a
továbbiakban: „Eladó”) és a Bluepack Hungary Kft. által nyújtott elektronikus
kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél jogait és
kötelezettségeit tartalmazza (Eladó és Ügyfél a továbbiakban együttesen:
„Felek”).
1.1 Általános tudnivalók, feltételek
A jelen ÁSZF
hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan
elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.pizzataskak.hu
weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) található elektronikus piactéren
(a továbbiakban: „Webáruház”) keresztül történik.
A Webáruházban
történő vásárlás elektronikus úton vagy telefonon leadott megrendeléssel
lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Webáruházban
mindenki vásárolhat, regisztrációval vagy regisztráció nélkül, továbbá
regisztráció nélkül ügyfélszolgálatunkon. Rendelés esetén 48 órán belül
automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk a megrendelést.
Amennyiben a Vevő nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy
mentesül ajánlati kötöttsége alól. A megrendeléssel egy időben az Ügyfél
elismeri, hogy a jelen ÁSZF-t ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti
és elfogadja.
A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap
valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok
ellenőrzését követően, a „Megrendelés” ikonra kattintással jön létre. A
felek között ily módon - magyar nyelven - létrejött szerződés írásba
foglalt szerződésnek minősül, amit digitális formában tárolunk és
archiválunk min. 3 (három) hónapig megőrizve. A Vásárló bejelentkezés
után megtekintheti korábbi rendeléseit és azok állapotát.
Bármilyen észrevétel, kifogás, kérdés esetén forduljon vevőszolgálatunkhoz!
1.2 Adatbeviteli hibák javítása
A
Vevőnek megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt
folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a
figyelmét, hogy a Vevő felelőssége, hogy a megadott adatok pontosan
kerüljenek bevitelre. A megrendelés elküldése után a hibásan megadott
adatokat e-mail vagy telefonhívás útján van lehetősége a Vevőnek
javítani.
Elérhetőségünk:
E-mail cím: bluepackh@gmail.com
Internet cím: www.pizzataskak.hu
Telefon: +36 20 495 9505
Levelezési cím: 1028 Budapest, Patakhegyi út 83-85.
2. REGISZTRÁCIÓ
Regisztráció
hiányában, a vásárlás előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a
Vevőnek regisztrációs űrlapot. Telefonon leadott megrendelés esetén
minden alkalommal meg kell adni adatait. Az Eladó semmilyen formában nem
vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves számla kiállításért
és szállításért.
3. BEMUTATOTT TERMÉKEK ÉS VÉTELÁR
A honlap alapvetően pizzatáskák, pincértárcák, hátizsákok forgalmazásával foglalkozik.
A termékek bemutatása, ára, méret adatai a termék adatlapján találhatók.
A webáruházban feltüntetett árak nettó ár plusz a 27% -os ÁFÁ-t tartalmazza.
4. TELJESÍTÉS, FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
A Bluepack Hungary Kft. webáruházában történt megrendeléssel a Vevő elfogadja az
általános szerződési feltételeket, melynél fogva az Eladó és a Vevő
közötti jogviszonyra a jelen általános szerződési feltételek az
irányadók. A Bluepack Hungary Kft. webáruházban történő vásárlás során a Vevő a
felkínált szállítási módok (személyes átvétel, futárszolgálat) közül
választja ki a számára megfelelőt. A vásárlást csak akkor tudjuk
elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Vevő minden
szükséges adatot hiánytalanul megad. Ennek elmulasztásából eredő
károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Bluepack Hungary Kft. felelősséget nem vállal. Termékeket kizárólag belföldre
tudunk szállítani. A csomagot az Eladó a megrendelés leadásától
számított 3 munkanapon belül szállítja ki a megadott szállítási címre.
Amennyiben a fenti határidő bármilyen okból nem tartható, úgy a csomag
feladásáról és a küldemény várható megérkezéséről az Eladó a Vevőt
e-mail útján értesíti. A Vevő a megrendelt áru vételárát és a szállítás
díját a csomag kézhezvételekor fizeti meg a kézbesítőnek, tekintet
nélkül arra, hogy a Vevő a vásárlás során mely szállítási módot
választotta. Kivételt képez, ha Vevő a vételárat korábban banki
átutalással vagy bankkártyás online fizetéssel teljesítette. Ezekben az
esetekben nincs szükség a csomag átvételekor fizetésre.
A Vevő
a szerződési nyilatkozatának megtételekor (a megrendelés elküldésekor)
tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga
után!
5. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
A Webáruházban
való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és
korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai
teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
Az Eladó semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokba foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Weboldal akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalon.
- Bármely levél vagy adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármely programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
Az
Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül
attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Weboldal-hoz való csatlakozás
miatt következett be.
A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védi meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
Egyedül a Vevő felelős a Weboldal-hoz való kapcsolódásért és a Webáruházban való vásárlásért.
Az
Eladó nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy
bármilyen eseménnyel kapcsolatban, ami nem az irányítása alatt áll.
A
jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekre,
valamint a Felek jogviszonyára a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény, a
távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.)
Kormányrendelet, valamint a mindenkori Fogyasztóvédelmi rendelkezések az
irányadók.
6. PANASZKEZELÉS
6.9. Online adásvételi szerződéssel összefüggő
határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online
vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan
rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül
beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy az alábbi linken
elérhető online platformon a Vevő beregisztrál, kitölt egy kérelmet
hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a
platformon keresztül. Így a Vevők, a távolságok ellenére egyszerűen
tudják érvényesíteni jogaikat
6.10. Magyarországon a Budapesti
Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy
szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és
kereskedő közötti jogvitákban.
6.11. Bírósági eljárás. Vevő
jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti
érvényesítésére polgári eljárás keretében a 45/2014. (II.26.)
Kormányrendelet és a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX.
rendelkezései szerint.
7. AZ ELÁLLÁS JOGA
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
7.2. Az elállási időszak lejárta előtt, 14 napig attól a naptól számítva, amikortól a termék ténylegesen is a tulajdonába került, a Vevőnek jogában áll elállni jelen szerződéstől anélkül, hogy kötelezve volna rá, hogy megindokolja elállási döntését, illetve anélkül, hogy más költségeket is viselnie kellene mint a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben leírtak.
7.3. Az Eladó elállás esetén visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
7.4. A termék visszaküldésének költségét minden esetben a Vevő viseli.
7.5.
A 14 nap nem vonatkozik a termék használatbavételére, csak a
kipróbálására. Az Eladó követelheti a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek
– ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Vevő
kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja
felmondási jogát - megtérítését.
7.6. Az Eladó visszafizeti a termék árát legfeljebb 14 nappal attól a dátumtól számítva, amikor a Vevő tájékoztatta a Bluepack Hungary Kft..-t az elállási döntéséről. Ugyanakkor az Eladó elhalaszthatja a termék árának visszafizetését mindaddig, amíg visszakapja az eladott terméket, vagy amíg a birtokába kerül egy bizonyíték, amely szerint a terméket már visszaküldték.
7.7. Amennyiben a Vevő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti az Eladó elérhetőségeinek valamelyikén írásban, telefonon, vagy az alábbi űrlap segítségével. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig az ezt megerősítő e-mail elküldésének dátumát. A Vevő a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül.A terméket a következő címre várjuk: 1028 Budapest, Patakhegyi út 83-85.
7.8.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési
móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha a Vevő más
fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e
visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen
többletköltség nem terheli. Utánvétes rendelés esetén az Eladó a termék
vételárát a Vevő által megadott bankszámlára téríti vissza.
Az Eladó az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni!
7.9.
Vevőt megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék
átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
7.10. Vevőt nem illeti meg az elállási jog:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.
8. SZAVATOSSÁG
8.1. Kellékszavatosság
8.1.1.
a Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a
Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt
érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a
termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn
túl kellékszavatossági jogait a Vevő érvényesíteni már nem tudja.
8.1.2.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel
időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti
szavatossági igényeit.
8.1.3. a Vevő – választása szerint –
kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő
által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más
igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést a Vevő nem kérte, illetve nem kérhette,
úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát
az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással
kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
8.1.4. a Vevő a
választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az
áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt,
vagy arra az Eladó adott okot.
8.1.5. a Vevő köteles a hibát
annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.
8.1.6. a Vevő közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.1.7.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs
egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladótól
vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen
esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a
vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a a Vevő
részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó
bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vevőnek felróható okból
keletkezett, nem köteles a Vevő által támasztott szavatossági igénynek
helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már
a Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a
teljesítés időpontjában is megvolt.
8.1.8. Ha a Vevő a
szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából -
elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a
termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
8.2. Termékszavatosság
8.2.1.
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél –
választása szerint – a 8.1. pontban meghatározott kellékszavatossági
jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
8.2.2. Az
Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított
részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vevő a gyártóval szemben
érvényesítheti.
8.2.3. Termékszavatossági igényként a Vevő
kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék
hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell
bizonyítania.
8.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az
nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.
8.2.5. Termékszavatossági igényét a
Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven
belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. a
Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a
gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül
közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés
késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
8.2.6. a Vevő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
8.2.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
8.2.8. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
8.2.9. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
- Szavatossági jogok
- Jótállás
9. JÓTÁLLÁS
9.1. Kötelező jótállás
9.1.1.
az Eladót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003.
(IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely
azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak
akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű
használatára vezethető vissza.
9.1.2. A jótállás időtartama (a
jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vevő
részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy
annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Tartós fogyasztási
cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet
mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves
kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya
csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés
keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre
vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vevő részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az
Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen
üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető
vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vevő:
-
elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést
követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése
lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény
teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,
figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a
szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vevőnek
okozott érdeksérelmet.
- ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést
nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó
érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vevőnek a kijavításhoz
vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vevő – választása
szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó
költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a
szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha
a Vevő a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől)
számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó
köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a
rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy
kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vevő által elvárható
rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit
kímélve kell elvégezni. az Eladónak törekednie kell arra, hogy a
kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem
számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely
alatt a Vevő a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A
jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése
(kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre),
valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében
újból kezdődik.
9.1.3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.
9.1.4.
az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül,
ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
9.1.5.
Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és
jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen
korlátozásoktól függetlenül az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a 9.1
és a 9.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül
megilletik.
9.1.6. A jótállás nem érinti a Vevő jogszabályból
eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési
– jogainak érvényesítését.
9.1.7. Ha a felek között jogvita
alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vevő Békéltető
testületi eljárást kezdeményezhet, a 6.7. pontban feltüntettettek
alapján.
9.2. Önkéntes jótállás
9.2.1. Eladó az általa
értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék
ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a
kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Eladó az egyes
termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vevő
általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő
adatok útján közli. Jelen pontban meghatározott Önkéntes jótállás
kizárólag az Eladó és a Polgári törvénykönyvben meghatározott fogyasztók
között kötött szerződésekre vonatkozik.
10. LINKEK
- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
- MKEH
11. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
Az pizzataskak.hu a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés
feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja az ide vonatkozó
törvények betartásával, és azt harmadik személynek semmilyen körülmények
között nem adja ki.
12. SÜTIK (COOKIE-K) HASZNÁLATA
„Cookie”-k
és „web beacon”-ök elhelyezése, célja A Szolgáltatás egyes részeinek
használatakor az Üzemeltető kisméretű, a felhasználóval közvetlenül
kapcsolatba nem hozható adatokat is tartalmazó adatfájlokat (cookie)
telepít a felhasználó számítógépére adatfeljegyzés, a felhasználó
azonosítása, a felhasználó további látogatásainak megkönnyítése, a
Szolgáltatás hatékonyságának növelése, az adott felhasználó számára
célzott reklám vagy egyéb célzott tartalom eljuttatása vagy piackutatás
céljából. Az adatfájlok használatának eredményeképpen az Üzemeltetőhöz
került adatokat az Üzemeltető nem kapcsolja az adott felhasználó
azonosító adataihoz. Az ún. session cookie-k a cookie-kben beállított
határidő végével automatikusan törlődnek. A felhasználónak böngészőjében
a cookie-k vonatkozásában az alábbi lehetőségei vannak: (i)
beállíthatja, hogy értesítést kapjon arról, ha az Üzemeltető cookie-t
kíván elhelyezni a számítógépén, (ii) a cookie-k küldését bármikor
megtilthatja. E körben kiemelendő, hogy a cookie-k el nem fogadása azt
eredményezi, hogy ezzel összefüggésben bizonyos oldalak vagy funkciók
nem működnek megfelelően, valamint lehetséges, hogy a felhasználó nem
kap jogosultságot bizonyos adatokhoz való hozzáféréshez. A cookie-kal
kapcsolatos további információ a http://www.cookiecentral.com címen
érhető el. Az Üzemeltető által elhelyezett cookie-kon túl a felhasználó
gépére harmadik személyek is telepíthetnek adatfájlokat. Ilyen eset
lehet például ha a felhasználó a Szolgáltatás keretén belül ellátogat
egy másik weboldalra. A fenti célokból az Üzemeltető weboldalába
harmadik személytől származó web beacon-t (más kifejezéssel web bug-ot)
illeszthet be. A web beacon egy olyan, weboldalba ágyazott kép, amely
segítségével nyomon követhetőek a honlapon tett látogatások. Ezt az
információt „clickstream data”-nak is nevezik. Ezekkel az adatokkal
elemezhetőek a látogatási szokások, amely a honlap minőségének
javításához vagy a hirdetések megjelenítésével összefüggésben szükséges.
A web beacon-ök funkciójukat tekintve hasonlítanak a cookie-khoz,
azokat a felhasználók online mozgásának a nyomon követésére használják. A
kettő között az a fő különbség, hogy a web beacon-ök nem láthatók az
oldalon. Mindemellett a felhasználónak nincsen arra lehetősége, hogy a
web bugok letöltését – a cookie-kkal ellentétben – letiltsa
böngészőjében. További információ a web beaconökkel kapcsolatban:
http://en.wikipedia.org/wiki/Web_beacon
13. WEBOLDALON TALÁLHATÓ TARTALOM
A pizzataskak.hu weboldalon található minden kép és szöveges tartalom a Bluepack Hungary Kft.. tulajdonát képezi. Annak engedély nélküli felhasználása
jogi következményeket von maga után.